HOMOKMÉGY KODOKAN JUDO SPORTEGYESÜLET

Aki szeretné támogatni az adója 1%-val a Homokmégyi Judokákat, egyesületünk felé megteheti Adószám: 18596148-1-03, Bankszámlaszám: Fókusz Takarékszövetkezet 51400037-10005178

Csopakon a 73-as főút mellett  hegyek között  elfoglaltuk a szállásunkat  közel 70 fővel , ahol    2014. július 16.-tól július 20.-ig edzőtáboroztunk. A  napi kétszeri edzést és egy elméleti oktatást tartottunk. Az első napon az esti edzést a barátainkkal a Veszprémi Judo-sok  vezetőedzője Takács Attila IV. dan-os Sensei vezetésével Veszprém közelében hegyes-völgyes területen fekvő Nemesvámosi dojoban küzdőedzést tartottunk és kellemesen elfáradtunk. A második nap reggelén 6:15 órától bemelegítésként a tábor területén egy kis futás, majd edzés, majd reggeli után  Csopaki Csákhegyi kilátóhoz vettük utunkat. A túra utakon bejártuk a hegyet és jutalmul gyönyörködhettünk a  Balaton festői látványában. Majd ismét   küzdőedzést tartottunk ezúttal Ronin Judo & MMA egyesület Bartus István III. dan-os és a Szombathelyi Stampf Mónika III. danos Sensei vezetésével Balatonfüredi dojoban, mely ismét nem maradt el fáradtság és élmények nélkül. Délutánonként  kis szabadfoglalkozás az esti edzésig, majd utána a  csopaki strandon a Balatonban fürdés. A sok kalória elvesztése után az esték jó ízű beszélgetésekkel, társasjátékokkal teltek. Egyik nap Veszprémbe látogattunk, ahol a felújított állatkertet és volt aki a Veszprémi Várat csodálta meg. Majd a szombat ebéd után a táborhely közelében lévő élmény parkba mentünk, ahol szülők és gyermekek egyaránt kipróbálták a drótkötél pályákat, Qwadot egyéb eszközöket és a végén mindenki az általa szerzett élményeiről beszélt. Este a szokásos tréning.  Egyik délután humoros családi vetélkedőt tartottunk, melyet 6 éves Ambrus Balázs talált ki számunkra a vetélkedő koordinálásában Vargáné Győri Krisztina segítkezett. Ez a délután is sok nevetéssel, kacajjal volt teli. Az edzőteremben a Kyu vizsgákat gyakoroltuk, majd ezen vizsgák elméleti részéből teszteket sikeresen töltöttek ki a judokák. Az tábor utolsó edzésén is a szülők részt vettek családtagjaikkal gyakorolhattak. A reggelit követően 11 óra körül elhagytuk a szállásunkat és ismételten közös programként meglátogattuk a Balatont , ahol fürdés, pihenés követett. Majd a késő délutáni órákban haza felé vettünk utunkat szép emlékekkel tértünk Otthonainkba.  Egyszerűen minden nagyon Jó volt!

Oldal: V. Csopaki Edzőtábor 2014.07.16-20-ig
HOMOKMÉGY KODOKAN JUDO SPORTEGYESÜLET - © 2008 - 2024 - homokmegyjudo.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés